Pentru ca nu am descoperit adevarul absolut, am decis sa-mi dau cu parerea!

miercuri, februarie 25, 2009

Internetul nu e a lui Gauss

Mai stiti de curba lui Gauss?

Internetul are tendinta de a se adapta acestei reprezentari grafice. Datorita faptului ca "motoarele" internetului romanesc tind sa ajunga la limita maxima de competenta (sau de incompetenta) internetul este vazut ca urmatoarea victima a crizei economice.

Trebuia inteles de multa vreme faptul ca internetul este un mediu pentru publicitate si nu un tel. Publicitatea ajuta internetul, nu il intretine. Valoarea pe care o ofera internetul poate folosi publicitatii, nu invers.

Greu! A inceput sezonul platitudinilor in internet; sub zodia Porcului! Da aia am afirmat (sau mi-am insusit afirmatia) ca "nu-i online-ul ca offline-ul"!

Cred ca poate fi un raspuns la intrebarile mele din celalalt blog.

joi, februarie 19, 2009

Nu e! Ok! Dar de ce?

Pai sunt mai multe motive pentru care nu-i online-ul ca offline-ul:
1) Istorie relativ scurta. Nu se compara nici cu print, nici cu radio, nici cu tv. Online-ul oferit publicului larg este undeva la varsta majoratului.
2) Oamenii din zona de online, nu au o pregatire "specifica".
3) Media de varsta este mica in comparatie cu GURU din alte zone (presa scrisa, radio, tv)
4) Reglementarile din domeniul online, sunt mult mai permisive, oferind acces tutuor (ceea ce inca nu s-a stabilit daca este bine sau rau) :-)

Lista ramane deschisa si va fi completata in zilele care urmeaza.

Etichete: ,

Intrebare

Voi chiar nu vreti sa zicem ca s-a terminat criza si sa ne apucam de munca?

Etichete: ,

Parteneri, parteneriate

Ce inseamna Parteneriat? Ce inseamna Partener/i ?
Cat de mult conteaza cunostintele, bunul simt, intelepciunea si rabdarea in mediul de afaceri?
Cine gaseste raspunsuri mai bune la intrebarile aste in special dupa ce citeste postul din blogul nou?