Pentru ca nu am descoperit adevarul absolut, am decis sa-mi dau cu parerea!

marți, iulie 11, 2006

Orlando vs. Regele Midas

In mitologia greaca, exista legenda Regelui Midas, care transforma tot ce atingea in aur. In mitologia noastra, cea actuala, Regele Midas a fost inlocuit pentru o perioada de Orlando. Toti oamenii pe care i-a atins, sau o mare parte, au devenit aur pentru cei care conduceau Netbridge Investments. Acea mare parte erau cei care au dorit sa plece cu Orlando sau spre alte zari. Cea mai mare parte a lor au primit oferte care pot fi considerate exceptionale.
Cine a avut taria de a refuza, a refuzat. Cine nu, a acceptat. Nimeni nu poate fi condamnat pentru asta pentru ca au fost alegeri personale. Am facut parte dintre cei care au refuzat. Am preferat libertatea de a ma misca asa cum doresc si de a dezvolta proiecte in care sa fiu implicat atat material cat si personal, in care sa cred si al caror viitor sa-l pot intrezari de acum. De 2 saptamani sunt in postura oamenilor doriti, inundati de oferte care mai de care mai atragatoare. In aceeasi situatie au fost si o parte dintre cei care au lucrat mai mult cu Orlando. Aurul are mai multe forme, si a evoluat odata cu trecerea timpului. Acum e mai valoros cel de care vorbim la "figurat".
Ramane insa in atentie sfarsitul legendei. Daca Midas a fost nevoit sa roage le Dionysos sa-l dezlege de puterile pe care i le oferise, pentru ca murea de foame, Orlando e cel care poate alege modul in care sa continue legenda lui. Puternic cum il stim, suntem siguri ca alegerile pe care le va face vor fi cele mai bune. Atat pentru el cat si pentru cei care l-au urmat.