Pentru ca nu am descoperit adevarul absolut, am decis sa-mi dau cu parerea!

joi, iulie 27, 2006

Marketing direct romanesc

Acum cateva zile am citit un interviu al lui Andy Owen referitor la Marketingul direct. Este recunoscut ca fiind cel mai bun copywriter, si asta nu de ieri - de azi, ci de mai bine de 20 de ani.
Am cautat mai multe informatii despre el si chiar mi-a placut ceea ce am gasit.
Ieri citeam in Anuarul de media si publicitate editat de Mediafax, cateva raspunsuri ale marilor playeri de pe piata romaneasca de marketing direct. Toti au spus ca una dintre problemele cu care se confrunta este faptul ca Posta Romana a crescut tariful la corespondenta de tip Infadres. Toti se laudau cu clientii atrasi, de la care primesc zilnic/saptamanal/lunar pliante, fluturasi plicuri cu materiale de informare. In afara de faptul ca multe dintre ele sunt tiparite pe hartie de proasta calitate, cel putin in 30% din cazuri primesc cate 3 pana la 5 exemplare.
Diferentele dintre Marketingul Direct facut de Andy Owen si cel facut de companiile romanesti, sunt uriase. Si in nici un caz nu sunt datorate cheltuielilor cu corespondenta