Pentru ca nu am descoperit adevarul absolut, am decis sa-mi dau cu parerea!

miercuri, februarie 25, 2009

Internetul nu e a lui Gauss

Mai stiti de curba lui Gauss?

Internetul are tendinta de a se adapta acestei reprezentari grafice. Datorita faptului ca "motoarele" internetului romanesc tind sa ajunga la limita maxima de competenta (sau de incompetenta) internetul este vazut ca urmatoarea victima a crizei economice.

Trebuia inteles de multa vreme faptul ca internetul este un mediu pentru publicitate si nu un tel. Publicitatea ajuta internetul, nu il intretine. Valoarea pe care o ofera internetul poate folosi publicitatii, nu invers.

Greu! A inceput sezonul platitudinilor in internet; sub zodia Porcului! Da aia am afirmat (sau mi-am insusit afirmatia) ca "nu-i online-ul ca offline-ul"!

Cred ca poate fi un raspuns la intrebarile mele din celalalt blog.